Αλλαγές & Επιστροφές

Στη SABOTAGE ODDAL, οι επιστροφές είναι εύκολες! Προσπαθούμε σκληρά να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία αγορών, συμπεριλαμβανομένων των γρήγορων και χωρίς καθυστερήσεις επιστροφών. Παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για τη διαδικασία της επιστροφής σας.

Δικαίωμα Επιστροφής Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, χωρίς να χρειάζεται να δώσετε εξήγηση (σύμφωνα με τον Ν. 2251/1994 για την προστασία του καταναλωτή).

Οι επιστροφές ισχύουν μόνο για προϊόντα που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, είναι αχρησιμοποίητα, στην αρχική τους συσκευασία και με όλα τα ετικέτες και τα εξαρτήματα τους.

Προκειμένου να ανταπεξέλθετε στις προθεσμίες, η όλη διαδικασία (ενημέρωση και επιστροφή των προϊόντων) με την οποία ασκείτε το δικαίωμά σας για απόσυρση, πρέπει να έχει ολοκληρωθεί πριν τη λήξη της αντίστοιχης προθεσμίας.

Διαδικασία Επιστροφής

Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο info@sabotage-oddal.gr (φόρμα επικοινωνίας) ή τηλεφωνικώς στο +30-2521032858 για να ενημερώσετε για την επιθυμία σας να επιστρέψετε το προϊόν. Η ομάδα μας θα σας παράσχει τις απαραίτητες οδηγίες για την επιστροφή.

Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει στη διεύθυνση μας εντός 14 ημερών από την επικοινωνία σας με την εξυπηρέτηση πελατών.

Μόλις τα προϊόντα παραληφθούν από εμάς, η SABOTAGE ODDAL θα επιβεβαιώσει την άριστη κατάστασή τους και θα αποστείλει τα νέα προϊόντα (περίπτωση αλλαγής) ή θα επιστρέψει το χρηματικό ποσό αγοράς κατόπιν συνεννόησης με εσάς.

Εξαιρέσεις στο Δικαίωμα Επιστροφής

Δεν γίνεται αποδεκτή επιστροφή για:

  • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή ανοιχτεί από τη συσκευασία τους.
  • Ειδικές παραγγελίες ή προϊόντα που κατασκευάστηκαν κατόπιν αιτήματός σας.
  • Προϊόντα που έχουν υποστεί φθορά λόγω ακατάλληλης χρήσης.

Διαδικασία Αλλαγής Προϊόντος

Μπορείτε να ζητήσετε την αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Η αλλαγή θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Για την αλλαγή, το προϊόν πρέπει να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση (αχρησιμοποίητο, κλειστό, με τη σφραγίδα ασφαλείας και στην αρχική του συσκευασία με όλες τις ετικέτες).

Όλες οι επιστροφές των αγορασμένων προϊόντων θα πρέπει να είναι προσεκτικά συσκευασμένες σε επιπλέον συσκευασία ώστε να μην φθαρεί η αρχική της κατά τη διαδικασία μεταφοράς προς την έδρα μας.

Κάθε επιστροφή προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται από το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (απόδειξη - τιμολόγιο).

Σε περίπτωση που η αλλαγή αφορά προϊόντα διαφορετικής αξίας, ο πελάτης θα πρέπει να καταβάλλει τη διαφορά ή να λάβει την επιστροφή της.

Έξοδα Επιστροφής / Αλλαγής

Τα έξοδα επιστροφής ή αλλαγής καλύπτονται από τον πελάτη, εκτός και αν το προϊόν έχει αποσταλεί λανθασμένα ή είναι ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής και αποστολής του νέου προϊόντος καλύπτονται από εμάς.

Επιστροφή Χρημάτων

Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την παραλαβή του επιστραφέντος προϊόντος. Το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί στον ίδιο λογαριασμό ή μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά (αναλόγως των συμφωνηθέντων με τον πελάτη).

Σας υπενθυμίζουμε πως δεν πρέπει να παρέχετε τα τραπεζικά στοιχεία των καρτών σας μέσω email, φαξ ή κοινωνικών δικτύων.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα αποστολής καθώς επίσης και οι λοιπές χρεώσεις που εφαρμόζονται λόγω τραπεζικών προμηθειών κλπ. δεν επιστρέφονται, εκτός εάν η επιστροφή είναι λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους αποστολής.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση που παραλάβατε ελαττωματικό προϊόν ή διαφορετικό από αυτό το οποίο έχετε παραγγείλει, ή η ποιότητα του προϊόντος δεν είναι αποδεκτή, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών μας για να οργανώσουμε την επιστροφή ή την αντικατάσταση του προϊόντος.

Αφού επιβεβαιώσουμε το λάθος ή το ελάττωμα, θα προβούμε χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση στη διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή νέου προϊόντος (αναλόγως επιθυμίας του πελάτη).

Τα έξοδα επιστροφής και αποστολής του νέου προϊόντος καλύπτονται από εμάς υπό την προϋπόθεση ότι έχετε επισυνάψει μια απόδειξη των δαπανών επιστροφής στο δέμα επιστροφής.

Λάβετε υπόψη ότι τα έξοδα αποστολής επιστρέφονται μετά την επιστροφή των προϊόντων.

Επικοινωνία με την Εξυπηρέτηση Πελατών

Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την επιστροφή ή την αλλαγή προϊόντων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω e-mail στο info@sabotage-oddal.gr (φόρμα επικοινωνίας) ή τηλεφωνικά στο +30-2521032858.

Διεύθυνση Αποστολής

Η αλλαγή ενός προϊόντος με κάποιο άλλο είναι δυνατή μέσω ταχυδρομείου ή οποιασδήποτε εταιρείας ταχυμεταφορών, στην παρακάτω διεύθυνση:

SABOTAGE ODDAL
Ήρας 1, TK 66100, Δράμα, Ελλάδα

Τα ταχυδρομικά έξοδα των προϊόντων προς αλλαγή ή επιστροφή επιβαρύνουν τον πελάτη και σε καμία περίπτωση η SABOTAGE ODDAL δεν θα δεχτεί επιστροφές χωρίς πληρωμένα τα παραπάνω έξοδα.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε και προσπαθούμε να κάνουμε τις αγορές σας όσο το δυνατόν πιο άνετες και ευχάριστες.

Μενού

Δημιουργήστε ένα δωρεάν λογαριασμό για να αποθηκεύσετε τα αγαπημένα σας στοιχεία.

Είσοδος

Δημιουργήστε ένα δωρεάν λογαριασμό για να χρησιμοποιήσετε τις λίστες επιθυμιών.

Είσοδος